مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 17:022022-07-12سياسي

مکلف به حل مشکلات مسکن اساتید دانشگاه ها هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران ظهر امروز سه شنبه 21 تیر ماه در سی و ششمین اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ که به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد، - شهردار تهران گفت: خود را مکلف می دانیم مشکل مسکن اساتید دانشگاه را حل کنیم.

باید به این موضوع اشاره کنم که در 10 ماه مسئولیت در شهرداری بنای کار این بود که مسئولیت خود را بپذیرم و اگر دستگاهی در امور کوتاهی می کند، بخشی از آن بار نیز برداشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران ظهر امروز سه شنبه 21 تیر ماه در سی و ششمین اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ که به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد، در سخنانی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: تمام تلاش های انجام شده در این 10 ماه و 10 روزه که در شهرداری تهران مشغول به فعالیت هستیم را به چند بخش تقسیم کردیم، یک دوره 6 ماه ثبات، دوره فعالیت یک ساله کوتاه مدت، دوره فعالیت 1/5 ساله برای اقدام های شهری و در نهایت تثبیت فعالیت ها در سال پایانی.

شهردار تهران افزود: افقی 10 ساله پیش روی مدیریت شهری قرار دارد تا تهران به عنوان بزرگ ترین کلانشهر غرب آسیا به یک شهر الگو تبدیل شود و نقشی ویژه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکلف به حل مشکلات مسکن اساتید دانشگاه ها هستیم

مکلف به حل مشکلات مسکن اساتید دانشگاه ها هستیم