مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 13:572022-07-12ورزشي

لزوم استفاده از همه ظرفیت های ژیمناستیک اصفهان


رییس جدید هیأت ژیمناستیک اصفهان جلسات اتاق فکر را به صورت هفتگی برگزار کند و از ظرفیت های موجود استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حمید احمدی، سرپرست فدراسیون ژیمناستیک، ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت ژیمناستیک استان اصفهان اظهار داشت: نگرانی هایی پیش از این در رابطه با هیأت ژیمناستیک اصفهان و این که چرا در سال های اخیر با سرپرست اداره شده است، وجود داشت.

وی افزود: خوشحالم با همت جواد محمدی و با توجه به برخی مسائل که وجود داشت، این مجمع برگزار شد تا ژیمناستیک اصفهان از بلاتکلیفی خارج شود؛ پیشنهاد می کنم نکویی که به عنوان رییس هیأت انتخاب شد، جلسات اتاق فکر را به صورت هفتگی برگزار کند و از ظرفیت های موجود استفاده شود، در بحث جذب اسپانسر ها باید تلاش های زیاد صورت گیرد.

احمدی تصریح کرد: تأکید و درخواست ما از اداره ورزش و جوانان استان اصفهان این است که در سال روز مزایده های سالن ها نگاه ویژه ای به ژیمناستیک شود، سالن ژیمناستیک باید در اختیار هیأت باشد تا بتواند درآمدزایی داشته باشد.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک در پایان گفت: توجه به مربیان که در بحث قهرمان سازی و قهرمان پروری تلاش می کنند، باید در اولویت های هیأت ژیمناستیک باشد؛ همچنین انتظار داریم با برگزاری برنامه های دورهمی با حضور مربیان، ورزشکاران و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از همه ظرفیت های ژیمناستیک اصفهان

لزوم استفاده از همه ظرفیت های ژیمناستیک اصفهان