مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 13:272022-07-12فرهنگي

دانلود کتاب ماشین های الکتریکی چاپمن ترجمه فارسی


کتاب اصول ماشین های الکتریکی نوشته استیون جی چاپمن می باشد نسخه جدید از ویرایش پنجم این کتاب توسط خانم آلا بحرانی و اسما بحرانی به زبان فارسی ترجمه شده است که در 953 صفحه و با فرمت پی دی اف به صوت رنگیو تایپ شده در کیفیت بالا آماده شده است.

- این ویرایش از کتاب شامل 9 فصل می باشد که به ترتیب در فصل 1 مقدمه ای بر اصل ماشین آلات ,فصل 2 ترانسفورماتور , فصل 3 اصول ماشین آلات AC , فصل 4 ژنراتورهای سنکرون, فصل 5 موتورهای سنکرون, فصل 6 موتورهای القایی, فصل 7 مبانی ماشین آلات DC, فصل 8 موتورهای DC و ژنراتورها , فصل 9 موتورهای تک فاز و خاص پرداخته شده است .

همچنین در 4 بخش به مدارهای سه فاز , گام پیچک و سیم پیچ های توزیع شده, نظریه قطب برجسته ماشین های سنکرون و جداول ثابت ها و ضرایب تبدیل پرداخته شده است.

اصول ماشین های الکتریکی ویرایش  جدید تایپ شده و رنگی با کیفیت بالا  ترجمه اختصاصی کامل ترین ترجمه کتاب به زبان فارسی فرمت :PDF دانلود کتاب در مورد کتاب : در سال های پس از انتشار اولین نسخه اصول ماشین­های الکتریکی، پیشرفت سریعی در توسعه بسته های محرک موتور حالت جامد بزرگ­تر و پیچیده تر صورت گرفته است.

چاپ اول این کتاب بیان کرد که موتورهای dc روش انتخابی برای برنامه­های کاربردی با سرعت متغیر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانلود کتاب ماشین های الکتریکی چاپمن ترجمه فارسی

دانلود کتاب ماشین های الکتریکی چاپمن ترجمه فارسی