مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 12:522022-07-12اقتصادي

65 روز آلوده همراه با گردوغبار سهم امسال اصفهانی ها


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از اول سال تاکنون بیش از 65 روز، روزهای آلوده همراه با گرد و غبار در اصفهان داشته ایم.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوا اظهار داشت: روزهای دوشنبه و سه شنبه الگوهای گرم تابستانی در استان تقویت می شوند و مناطق غربی، مرکزی و جنوبی استان با افزایش 5 تا 7 درجه ای دما روبه رو هستند.

وی با بیان اینکه از اول سال جاری تاکنون بارندگی چشمگیری را در سطح استان نداشته ایم، افزود: در فصل بهار بارش مناسبی را در سطح استان شاهد نبودیم و تنها وزش باد داشته ایم و سامانه های جوی که فاقد رطوبت بودند انرژی خود را به صورت باد تخلیه کردند.

شیشه فروش با بیان اینکه عمده مخاطرات جوی که از اول سال تاکنون داشته ایم وزش بادهای گرم و افزایش دما بوده است، گفت: این شرایط سبب شده که نم و رطوبت کم شود و افزایش تعداد روزهای آلوده ناشی از گرد و غبار را در سطح استان داشته باشیم.

65 روز آلوده همراه با گردوغبار سهم اصفهانی ها مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه از اول سال تاکنون بیش از 65 روز، روزهای آلوده همراه با گرد و غبار در اصفهان داشته ایم، بیان کرد: افزایش دما سبب افزایش مصرف آب شده است، در همین راستا توصیه های لازم برای مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 روز آلوده همراه با گردوغبار سهم امسال اصفهانی ها

65 روز آلوده همراه با گردوغبار سهم امسال اصفهانی ها