مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 11:372022-07-12حوادث

جایگاه دوم بوشهر در تلفات تصادفات موتوری کشور


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: بر اساس آمارهای منتشره همچنین ضربه به سر به دلیل استفاده نکردن از کلاه ایمنی نزد موتورسواران سهم 47 درصدی را در فوت به خود اختصاص داده که نشانگر اهمیت کلاه ایمنی در حفظ جان راکبان و سرنشینان موتورسیکلت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم اخترشناس صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آمار پزشکی قانونی از هر سه نفر کشته تلفات تصادفات محورهای برون شهری و روستایی استان در سال 1400 یک نفر موتور سوار بوده اند که متاسفانه از این حیث بوشهر جایگاه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر ادامه داد: در سال گذشته در مجموع 247 نفر بر اثر تصادف در محورهای برون شهری و روستایی استان بوشهر جان خودرا از دست داده اند.

تعداد 85 نفر از آن ها راکب و یا سرنشین موتور سیکلت بوده اند که سهم 34.

3 درصدی تلفات را شامل می شود.

  اخترشناس تصریح کرد: بیشترین تصادفات منجر به فوت موتورسواران استان در ساعات غروب و ابتدایی شب (18الی 20) اتفاق افتاده که روشن کردن چراغ ها در این ساعات، نصب برچسب های شبرنگ بر بدنه موتورسیکلت و پوشیدن لباس با رنگ روشن می تواند نقش بسزایی در دیده شدن موتورسوار از سوی سایر کاربران جاده ای داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه دوم بوشهر در تلفات تصادفات موتوری کشور

جایگاه دوم بوشهر در تلفات تصادفات موتوری کشور