مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 11:272022-07-12دانش

تشکیل کمیته مشترک برای تایید مدارک دانشگاه های ایران در عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید حدادی اصل در دیدار با نصیر عبدالمحسن عبدالله سفیر عراق در ایران که در محل وزارت علوم برگزار شد گفت: - قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در دیدار با سفیر عراق از تشکیل جلسه رؤسای دانشگاه های ایرانی و نمایندگان وزارت علوم عراق و ایران درباره تأیید مدارک علمی دانشگاه های ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید حدادی اصل در دیدار با نصیر عبدالمحسن عبدالله سفیر عراق در ایران که در محل وزارت علوم برگزار شد گفت: کشور عراق بیشترین دانشجوی بین المللی شاغل به تحصیل در ایران را به خود اختصاص داده است و برای مسئولان وزارت علوم رفع مشکلات دانشجویان عراقی بسیار مهم است.

حدادی اصل با بیان اینکه 107 هزار دانشجوی عراقی در ایران مشغول به تحصیل هستند گفت نزدیک به 55 هزار دانشجوی عراقی در دانشگاه های وابسته به وزارت علوم تحصیل می کنند و در همین راستا وزارت علوم تلاش می کند تا بهترین زمینه و فرصت تحصیل را برای آنان فراهم کند.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل تاکید کرد: سازمان امور دانشجویان به عنوان بازوی اجرایی وزارت علوم مشکلات دانشجویان را در موارد خاص برطرف می کند، ولی در مواردی که نیاز به سیاستگذاری و برنامه ریزی و مداخله های کلان دارد مرکز همکاری های علمی بین الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته مشترک برای تایید مدارک دانشگاه های ایران در عراق

تشکیل کمیته مشترک برای تایید مدارک دانشگاه های ایران در عراق