مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 11:222022-07-12سياسي

جلسه شورای سیاستگذاری پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی برگزار شد


در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی نواحی ایران، اعضای این شورا درباره زمان و مکان برگزاری و همچنین خطوط اصلی پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی به گفت وگو پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جلسه شورای سیاستگذاری پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی با حضور محمد اله یاری فومنی مدیرکل دفتر موسیقی، محمدعلی مرآتی دبیر جشنواره، احمد صدری، حمید عسکری و منصوره ثابت زاده اعضای شورای سیاستگذاری برگزار شد و اعضای این شورا درباره زمان و مکان برگزاری و همچنین خطوط اصلی پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی به گفت وگو پرداختند.

مدیرکل دفتر موسیقی در ابتدای این جلسه به بررسی جشنواره موسیقی نواحی در دوره های اخیر پرداخت و خواستار ارتقای کمی و کیفی جشنواره درشرایط پس از کرونا شد.

 در ادامه محمدعلی مرآتی، دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی نیز با اشاره به این که باید از مشکلات دوره های پیش درس بگیریم، پیشنهاد اضافه شدن یک روز به اجراهای جشنواره را مطرح کرد و گفت: ما سال گذشته به خاطر کرونا یک سری محدودیت ها برای اجراها داشتیم چون جان افراد برای ما اولویت داشت.

حالا امسال چنانچه محدودیت های کرونایی کمتر بشود ، می توانیم روزهای جشنواره را چهار روز درنظر بگیریم و مراسم اختتامیه را در یک روز دیگر برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه شورای سیاستگذاری پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی برگزار شد

جلسه شورای سیاستگذاری پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی برگزار شد