مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 11:122022-07-12سياسي

موافقت مجلس با طرح تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد دریاچه ارومیه+ محورهای تحقیق و تفحص


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، 21 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه با 182 رأی موافق، 15 رأی مخالف و 12 رأی ممتنع از مجموع 223 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

سمیه رفیعی قبل از قرائت متن گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه، یاد دو خبرنگار محیط زیست که جان خود را در پی نامدیریتی ها و بی تدبیری های مسئولان سابق محیط زیست کشور از دست دادند، گرامی داشت.

رییس کمیته محیط زیست کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس محورهای تحقیق و تفحص را به شرح زیر قرائت کرد: 1- عملکرد مالی و اجرایی ستاد دریاچه ارومیه از بدو تاسیس تا حال چگونه بوده است؟ 2- میزان اعتبارات در اختیار ستاد احیای دریاچه ارومیه در طول فعالیت چگونه بوده است؟ 3- بررسی چگونگی هزینه کرد اعتبارات ستاد احیای دریاچه ارومیه از اول تا به حال و همچنین دریافتی های مدیران آن مجموعه 4- بررسی چگونگی و نحوه اختصاص اعتبارات در اختیار این ستاد در استان ها و شهرستان های مختلف 5- بررسی کلیه قراردادهای مالی و اجرایی ستاد دریاچه ارومیه با شرکت ها، اشخاص و پیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مجلس با طرح تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد دریاچه ارومیه+ محورهای تحقیق و تفحص

موافقت مجلس با طرح تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد دریاچه ارومیه+ محورهای تحقیق و تفحص