مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 10:122022-07-12دانش

وزیر علوم: دانشگاه علوم پایه زنجان پرچمدار این علم در کشورشده است


محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه نشست با مسوولان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، در رابطه با رفتن نخبگان به خارج از کشور، اظهار داشت: اگر حداقل معیشت افراد نخبه، بسترهای سخت افزاری و نرم افزاری برای فعالیت های علمی و تحقیقاتی  آنها و نیز احترام و جایگاه آنها حفظ شود هیچ نخبه ای از کشور خارج نمی شود و دیگر نخبگانی هم که کشور را ترک کرده اند به کشور خود باز می گردند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به حمایت های که وزارت علوم از افرادی که در حوزه پژوهش و فناوری فعالیت دارند اشاره کرد و گفت: در این زمینه وزارت علوم برای جذب افراد صاحب ایده بستر سازی می کند و در مراکز رشد و پارک های علم و فناوری فضا در اختیارشان گذاشته و نیز حداقل حمایت های مالی از این افراد را داشته باشد که بتوانند ایده خود را آزمایش و آن را به محصول تبدیل کنند .

وی اضافه کرد: سعی می کنیم با شتاب دهنده هایی که در پارک های علم و فناوری مستقر می کنیم، کمک کنیم تا افراد صاحب ایده یاد بگیرند که چگونه ایده خودشان را به یک محصول تبدیل کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ما در وزارت علوم مثل وزارت آموزش و پرورش که دانش آموزان را آموزش داده و در اختیار وزارت علوم قرار می دهد، شرایطی را فراهم می کنیم که هسته ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: دانشگاه علوم پایه زنجان پرچمدار این علم در کشورشده است

وزیر علوم: دانشگاه علوم پایه زنجان پرچمدار این علم در کشورشده است