مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 09:372022-07-12پزشكي

بازرسی تعداد 995 رأس دام زنده در عید قربان در استان مرکزی


سرپرست اداره کل دامپزشکی استان مرکزی گفت: تعداد 995 رأس دام قربانی در عید سعید قربان با مشارکت بازرسان اداره کل دامپزشکی این استان نظارت و بازرسی پیش از کشتار انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد فتاحی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تعداد 995 رأس دام قربانی در عید سعید قربان با مشارکت بازرسان اداره کل دامپزشکی این استان نظارت و بازرسی پیش از کشتار انجام شد.

وی افزود: بازرسی بهداشتی دام های قربانی در راستای حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت این دام ها و تامین بهداشت عمومی توسط 46 اکیپ ثابت و سیار و 63  نفر بازرس بهداشتی گوشت و ناظر شرعی انجام شد.

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان مرکزی ادامه داد: این گروه ها از ساعت 6 صبح تا 14  روز عید قربان با استقرار در مکان های از پیش تعیین شده شامل ادارات دامپزشکی شهرستان ها، کشتارگاه های دام، میادین دام، موسسه معلولین و سالمندان، اداره بهزیستی، کمیته امداد و.

همشهریان را در انتخاب دام سالم و نظارت بر کشتار و بازرسی بهداشتی گوشت یاری کردند.

فتاحی خاطرنشان کرد: 560 لاشه دام در مکان های از قبل تعیین شده، کشتار و لاشه این دام ها توسط این گروه ها بازرسی و تعداد 2 لاشه گوسفند به وزن 32 کیلوگرم ضبط، تعداد 47 لاشه اصلاح و تعداد 251 عدد کبد، ریه و کلیه ضبط و اصلاح و از چرخه مصرف انسانی خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی تعداد 995 رأس دام زنده در عید قربان در استان مرکزی

بازرسی تعداد 995 رأس دام زنده در عید قربان در استان مرکزی