مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 09:222022-07-12سياسي

حکم محرومیت از آزمون برای پذیرفته شدگان دندانپزشکی ابطال شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری، حکم محرومیت از شرکت در آزمون به مدت یک سال برای پذیرفته شدگانی که در زمان تعیین شده ثبت نام نکرده و یا پس از ثبت نام نسبت به شروع دوره اقدام نکرده اند و محرومیت .

- احکام محرومیت از شرکت در آزمون برای پذیرفته شدگان دوره های دستیاری دندانپزشکی که ثبت نام نکرده، یا دوره را شروع نکرده اند و یا پس از پذیرش انصراف داده اند با رای دیوان عدالت اداری ابطال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری، حکم محرومیت از شرکت در آزمون به مدت یک سال برای پذیرفته شدگانی که در زمان تعیین شده ثبت نام نکرده و یا پس از ثبت نام نسبت به شروع دوره اقدام نکرده اند و محرومیت به مدت دو سال برای پذیرفته شدگانی که پس از شروع دوره انصراف می دهند، ابطال شد.

بر اساس رأی شماره 395 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع ماده 30 آیین نامه دوره های دستیاری دندانپزشکی مصوب سی و سومین نشست شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی که متضمن ایجاد محرومیت از شرکت در آزمون به مدت یک سال برای آن دسته از پذیرفته شدگانی است که در زمان تعیین شده ثبت نام نکرده و یا پس از ثبت نام نسبت به شروع دوره اقدام نکرده اند و همچنین متضمن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم محرومیت از آزمون برای پذیرفته شدگان دندانپزشکی ابطال شد

حکم محرومیت از آزمون برای پذیرفته شدگان دندانپزشکی ابطال شد