مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 09:172022-07-12اقتصادي

مدیرکل استاندارد: سه واحد تولیدی کرمانشاه پلمپ شد


مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه، از پلمب واحدهای تولیدی دلفا فوم، بتن آماده امیریان و تولیدی دانه بندی شن و ماسه تعاونی 355 توسط بازرسان اداره کل استاندارد استان کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهدی حسین پور مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه اظهار کرد: مطابق ماده 15 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد هرگونه تولید، عرضه و ارائه خدمات مشمول استاندارد اجباری بدون داشتن پروانه استاندارد ممنوع و مطابق ماده 114 قانون آیین دادرسی کیفری مصوب سال 1392 از ادامه فعالیت آن بخش از واحدهای تولیدی که مضر به حال سلامت افراد جامعه باشد ممانعت بعمل می آید.

وی افزود: در راستای این مهم مطابق گزارش کارشناسان این اداره کل با کشف و شناسایی واحدهایی که بدون داشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد اقدام به تولید و عرضه محصول غیراستاندارد به بازار مصرف می نمایند با اعلام جرم از طریق شعبه اختصاصی این اداره کل (شعبه 15 دادیاری) اقدام و ضمن اخذ دستور پلمب واحدهای فوق الذکر در معیت پلیس نظارت بر اماکن عمومی به واحدهای تولیدی مذکور مراجعه و اقدام به پلمب خط واحد کرده است.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به متصدی واحد اخطار گردید تا زمان اخذ پروانه استاندارد حق تولید و  عرضه به بازار مصرف را نداشته و در صورت مخدوش کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل استاندارد: سه واحد تولیدی کرمانشاه پلمپ شد

مدیرکل استاندارد: سه واحد تولیدی کرمانشاه پلمپ شد