مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 08:522022-07-12اجتماعي

پیست اسکی آلوارس بین المللی می شود


مدیرعامل آلوارس مهرگان از بین المللی شدن پیست اسکی آلوارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیست اسکی آلوارس با اخذ مجوزهای لازم بین المللی می شود.

وی افزود: در تمام 12 ماه سال خدمات تفریحی در مجموعه ارائه می شود و آلوارس مهرگان تنها مجموعه ای است که در ورزش های زمستانی در استان اردبیل فعال بوده و تله سیژ آلوارس طولانی ترین تله سیژ به طول 1200 متر در شمال و شمال غرب کشور است.

مدیرعامل پیست اسکی آلوارس مهرگان ادامه داد: جاده مجموعه گردشگری آلوارس در سال 1396 رسما به عنوان جاده گردشگری معرفی شد و نگهداری و بازگشایی آن به عهده دستگاه متولی دولتی بوده است.

محمدی تصریح کرد: روکش آسفالت جاده مجموعه سال گذشته انجام شد و در شورای اداری شهرستان سرعین قول داده اند که مشکل آسفالت جاده در سال جاری حل و فصل شود.

محمدی بیان کرد: در تعطیلی نیمه خرداد امسال 1200 نفر از تله سیژ استفاده کردند که رکورد جدید مراجعه ثبت شد و 3 برابر این تعداد میهمان و گردشگر در مجموعه حضور داشتند.

وی با اشاره به این که اکثر گردشگران آلوارس، از خارج از استان مراجعه کرده اند، گفت: مجوز تاسیس باشگاه اسکی روی برف را از وزارت ورزش و جوانان گرفته ایم و مجوز استاندارد مجموعه نیز با هزینه 700 میلیون تومان اخذ شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست اسکی آلوارس بین المللی می شود

پیست اسکی آلوارس بین المللی می شود