مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 07:572022-07-12دانش

ثبت نام بدون کنکور پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز شد


ثبت نام بدون کنکور متقاضیان تحصیل پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای نیم سال تحصیلی مهر 1401 در مقطع کارشناسی ارشد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، یوسف رفیعی رییس پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این خصوص گفت: هدف از راه اندازی این رشته های تحصیلی، ایجاد بستر و فرصتی مناسب برای بهره برداری مدیران صنعتی و دولتی و کارشناسان شاغل، از آموزش در دوره های کارشناسی ارشد کاربردی بوده؛ به نحوی که برگزاری کلاس های درس این دوره ها بصورت فشرده برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی افزود: در شرایط عادی و غیر پاندمی کرونا؛ در هر نیمسال تحصیلی برای دوره های حضوری فقط 5 بار حضور در پردیس بین المللی کیش و برای دوره های مجازی 3 بار حضور لازم است که به این ترتیب با برنامه ریزی صورت گرفته دانشجویان و کارشناسان و افراد خبره حاضر در صنایع و سازمانهای مختلف می توانند از برنامه های آموزشی رشته های تحصیلی ارائه شده در این پردیس بهره مند شوند.

رییس پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: یکی از برنامه های اصلی دانشگاه در این پردیس، توسعه برنامه های مربوط به نوآوری و فناوری و فعالیتهای بین المللی بوده که با توجه به راه اندازی مرکز نوآوری این پردیس در جزیره کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بدون کنکور پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز شد

ثبت نام بدون کنکور پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز شد