مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 22:422022-07-11سياسي

جزییات صدور حکم اعدام برای «کیوان امام وردی»


وکیل قربانیان و شاکیان پرونده کیوان امام وردی که به جرم افساد فی الارض با تجاوز به چند دختر به اعدام محکوم شده است، جزییات این پرونده را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، شیما قوشه، وکیل قربانیان و شاکیان پرونده کیوان امام وردی با بیان این که کیوان امام وردی با حکم شعبه 28 دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده است، اظهار کرد: حکم اعدام کیوان امام وردی روز شنبه 18 تیر ماه به بنده ابلاغ شده است.

وکیل شاکیان پرونده کیوان امام وردی افزود: در این پرونده، 9 نفر به صورت رسمی شکایت کرده بودند و شاکی قانونی پرونده محسوب می شوند اما افراد و قربانیان دیگری هم بودند که با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع داده یا تجاوز از سوی کیوان امام وردی را به نماینده دانشگاه تهران اعلام کرده بودند.

قوشه با بیان این که امام وردی در جلسه پایانی دادگاه که برای استماع آخرین دفاعیات متهم برگزار شده بود، دفاع خاصی ارائه نداد، گفت: البته وی مدعی بود که بدون رضایت با کسی رابطه نداشته است! وی همچنین با بیان این که رأی شعبه 28 دادگاه انقلاب توسط قاضی عموزاد، رییس دادگاه و قاضی افشاری، مستشار دادگاه صادر شده است، یادآور شد: به عنوان وکیل شاکیان از این رأی شکایت خواهم کرد؛ زیرا مجرم ملزم به جبران خسارت بود که این موضوع در رأی دادگاه مسکوت مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات صدور حکم اعدام برای «کیوان امام وردی»

جزییات صدور حکم اعدام برای «کیوان امام وردی»