مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 22:372022-07-11سياسي

انفجار تانکر سوخت در مهاباد با 2 کشته


این حادثه شامگاه امروز در سه راه روستای خانگی این شهر زمانی روی داد که دو نفر در حال جوشکاری یک تانکر حامل سوخت گازوییل بودند.

- وزارت بهداشت: مدارس با وجود پیک جدید کرونا نباید تعطیل شوند/ لزوم تزریق 2 دز واکسن کرونا به افراد کمتر از 18 سال وزیر دولت اصلاحات: دیدار خاتمی، روحانی و حسن خمینی برنامه ریزی شده و مربوط به انتخابات نبود پول های مسافران تایتانیک! (عکس) جا ماندن چمدان های مسافران پرواز نجف- تهران در فرودگاه/ چمدان مسافران به درب منزل پست می شود بحران کم آبی در دریاچه مید(عکس) معاون دادستان خراسان رضوی: کارکنان قطار شهری حق برخورد یا دستگیری افراد بی حجاب را ندارند زلزله 4.

4 ریشتری در چارک هرمزگان وزیر علوم: 60 پایه تشویقی برای اساتید دانشگاه ها به زودی ابلاغ می شود داستان کریم خان؛ یک حکم سواد برای استاندار کرمانشاه بنویسید! نخست وزیر هلند در سفر به اوکراین: ارسال سلاح ادامه می یابد مشاور رییس دفتر زلنسکی استعفا کرد قبر یکی از مشهورترین چهره های فرانسه در سرداب بنای لزنولید(عکس) گل محمدی: یارگیری ما به صورت عجیب و غریبی متوقف شده/ با من هیچ صحبتی درباره حضور در تیم ملی نشده/ هدایت تیم ملی یک افتخار بزرگ است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار تانکر سوخت در مهاباد با 2 کشته

انفجار تانکر سوخت در مهاباد با 2 کشته