مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 20:422022-07-11حوادث

کابوس رانندگان ایرانی راهی زندان شد


مرد جوانی که با شیوه و شگرد خوراندن آبمیوه مسموم به رانندگان اقدام به آدم ربایی و سرقت می کرد پس از اتمام تحقیقات، راهی زندان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، اوایل تیرماه جاری، رسیدگی به پرونده آدم ربایی راننده یک کامیون در میدان شوش در دستور کار بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم جنایی و کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تحقیقات اولیه پس از بازداشت متهم حکایت از آن داشت، مرد جوان پس از مذاکرات اولیه جهت انتقال بار با تهدید چاقو آبمیوه مسموم به راننده کامیون خورانده و وی را به مدت زمان 3 روز در اتاق پشت خودرو با انگیزه سرقت زندانی کرده است.

تیم جنایی درحال بررسی حادثه بودند که پرونده دیگری مبنی بر آدم ربایی مرد جوانی دیگر از آستارا به تهران کشف شد و تحقیقات مشخص کرد، متهم با همان شگرد خوراندن آبمیوه مسموم به یک راننده سمند اقدام به آدم ربایی و سرقت کرده است.

کشف 9 آدم ربایی توسط مرد جوان در استان های ایران بررسی ها ادامه داشت تا اینکه، صبح امروز دوشنبه بیستم تیرماه، متهم برای تحقیقات به دادسرای امورجنایی منتقل شد که روند تحقیقات مشخص کرد، متهم با شیوه و شگرد خوراندن آبمیوه مسموم به 9 راننده خودرو عبوری سنگین و سبک در تهران، بندرانزلی، اردبیل و استارا اقدام به آدم ربایی، ضرب و جرح و سرقت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابوس رانندگان ایرانی راهی زندان شد

کابوس رانندگان ایرانی راهی زندان شد