مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 18:222022-07-11سياسي

ضرورت استفاده از ظرفیت مصلاها برای ارتقای علمی و فرهنگی دانش آموزان


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: مصلاها به عنوان قلب فرهنگی مناطق مختلف، در افزایش سطوح علمی و فرهنگی دانش آموزان می توانند نقش ویژه ایفا کنند و استفاده از این ظرفیت ها ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی عصر امروز در همایش مشترک ائمه جمعه شهرستان های اردبیل با معاونان و مدیران نواحی و مناطق آموزش وپرورش استان اظهار کرد: مصلاها قلب فرهنگی مناطق مختلف بوده و استفاده از ظرفیت مصلاها برای تبدیل به کلاس های تقویتی علمی و فرهنگی ضروری است و علاوه بر آن، استفاده از ظرفیت مصلاها در توسعه عدالت آموزشی نیز می تواند موثر باشد.

وی با اشاره به این که آموزش وپرورش حساس ترین و استراتژیک ترین نهاد است، افزود: اغلب مشکلات ریشه فرهنگی و تربیتی دارد و قانون ناتوان از مقابله با همه آن ها است و نمی توان نیروی انتظامی را موظف به نظارت بر تمام بی قوانینی ها باشد.

آموزش وپرورش نقش مهمی در فرهنگ سازی میان مردم دارد نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ادامه داد: آموزش وپرورش نقش مهمی در فرهنگ سازی میان مردم دارد و نهادینه کردن فرهنگ صحیح استفاده از منابع راهکاری جز ورود آموزش و پرورش به این عرصه ندارد.

وی تصریح کرد: استان اردبیل در مقایسه با سایر استان ها از شرایط اقلیمی و آب وهوای بی نظیری برخوردار بوده و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت مصلاها برای ارتقای علمی و فرهنگی دانش آموزان

ضرورت استفاده از ظرفیت مصلاها برای ارتقای علمی و فرهنگی دانش آموزان