مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 17:522022-07-11سياسي

دیدار امیرعبداللهیان با همتای ایتالیایی در رم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز (دوشنبه) 20 تیر ماه در رأس هیأتی به منظور گفتگو و تبادل نظر با مقامات ایتالیا و واتیکان تهران را به مقصد رم ترک کرد، - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همتای ایتالیایی در رم درباره گسترش مناسبات و تحولات منطقه ای و بین المللی به گفتگو پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز (دوشنبه) 20 تیر ماه در رأس هیأتی به منظور گفتگو و تبادل نظر با مقامات ایتالیا و واتیکان تهران را به مقصد رم ترک کرد، پس از ورود به رم با لوییجی دی مایو همتای ایتالیایی دیدار و گفتگو کرد.

در دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ایتالیا گسترش مناسبات و همکاری های دوجانبه و موضوعات منطقه ای و بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

امیرعبداللهیان در گفت وگویی پیش از این سفر با بیان این که سفر به ایتالیا براساس دعوت وزیر خارجه این کشور انجام می شود، گفت: تاکنون دو بار در نیویورک و مونیخ با هم گفتگو و رایزنی داشتیم.

پیگیری مناسبات دوجانبه به خصوص در حوزه های همکاری های سیاسی، اقتصادی و بازرگانی از اهداف اصلی این سفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار امیرعبداللهیان با همتای ایتالیایی در رم

دیدار امیرعبداللهیان با همتای ایتالیایی در رم