مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 17:172022-07-11سياسي

ضرورت افزایش نقش آفرینی کشورهای اسلامی در مدیریت جهانی


سرپرست معاونت بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم گفت: امت اسلامی با حفظ آیات الهی، الگوست و رسالت ما این است که امت اسلامی را به عنوان الگو به جهان معرفی و به سمت بالا بردن سهم کشورهای اسلامی در مدیریت و تصمیم گیری جهانی حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد جواد سلمانپور ظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگ ملل در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) اظهار کرد: این جشنواره، یک رویداد بزرگ فرهنگی است تا دانشجویان و دانشگاهیان بتوانند رسالت خود را در جهان معاصر بازشناسی کرده به گونه ای که در سال های پیش رو سهم و نقش خود را در عرصه مدیریت جهانی و تصمیم سازی بالا ببرند.

وی افزود: اگر چه این رویدادها موجب نشاط، آشنایی و پیوند بین دوستان و دانشجویان از کشورهای مختلف می شود اما مهمتر از همه این است که وظیفه و رسالت دانشجویان بین الملل در کشور مشخص شود.

سرپرست معاونت بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم ادامه داد: به طور طبیعی دانشجویان هر کشور، هویت نمادین و نماینده و نمایاننده فرهنگ آن کشور هستند و برای اینکه هویت نمادین به درستی ایفاء شود باید یک نوع دلدادگی و دلبستگی با فرهنگ مردم خودشان داشته باشند چرا که بخشی از علوم انسانی که از غرب تبیین شده، بین مردم و فرهنگ اصیل خود فاصله انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش نقش آفرینی کشورهای اسلامی در مدیریت جهانی

ضرورت افزایش نقش آفرینی کشورهای اسلامی در مدیریت جهانی