مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 16:122022-07-11دانش

ابلاغ 60 پایه تشویقی برای اعضای هیات علمی/دانشگاه زنجان مستحق، بین المللی شدن است


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عدالت در پرداخت حقوق های اعضای هییت علمی دانشگاه ها که در دست اجرا است، اشاره کرد و گفت: فعالیت ها و موقعیت هایی که اعضای هییت علمی دارند یکی نیستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ظهر امروز در نشست صمیمی با مسوولان دانشگاه زنجان، اظهار داشت: بخشی از مشکلاتی که طرح شد نیاز به این دارد که در هییت دولت و در کلان ملی مطرح و بررسی شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه بحث تغذیه دانشجویان، مشکلات خوابگاه دانشجویی و ایاب و ذهاب جزء مواردی است که باید در کلان ملی مطرح و به آن توجه ویژه ای شود، افزود: البته یک سری هم موارد دست خود ما است که درصدد هستیم حل و فصل کنیم.

وی با بیان اینکه تاسیس پردیس علم و فناوری دانشگاه زنجان که مجوز آن دست وزارت علوم است که سعی می کنیم مجوزش را صادر کنیم، ادامه داد: البته با این شرط که زیر ساخت های آن از جمله آب و برق و گاز توسط نهاد های مربوطه صادر و شهرداری نیز همکاری کند.

زلفی گل با اشاره به محدودیت بودجه پارک علم و فناوری استان زنجان اشاره کرد و افزود: در این زمینه می توانید از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی استفاده کنید، البته وزارت علوم هم در این زمینه همراهی های لازم را خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 60 پایه تشویقی برای اعضای هیات علمی/دانشگاه زنجان مستحق، بین المللی شدن است

ابلاغ 60 پایه تشویقی برای اعضای هیات علمی/دانشگاه زنجان مستحق، بین المللی شدن است