مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-11بين الملل

شیردوشی تکراری آمریکا از گاو شیرده استکبار جهانی/ ایران راه خود را پیدا کرده


صادقعلی رنجبر استاد دانشگاه و کارشناس سیاسی در ارتباط با بررسی اهمیت و علت سفر بایدن به عربستان را در شرایط خاص جهان و منطقه، در گفت وگو با فارس اظهار کرد: بایدن خیلی تلاش کرد که از روی دست ترامپ تقلب نزند و سیاست های متفاوتی را پیشه کند و حتی اوایل در موضوعاتی مثل بازگشت به کنفرانس پاریس و فرار ذلیلانه از افغانستان، این تفاوت را عملیاتی کرد، اما در ادامه تابع استراتژیست های کهنه کار آمریکا شده تا ادامه دهنده راه ترامپ در خصوص مسائل مهم جهانی باشد.

وی گفت: از جمله آنها موضوع برجام، حمایت همه جانبه از رژیم اشغالگر قدس، بازگشت به طرح های امنیتی و جنگ محور منطقه با محوریت عربستان با ترویج مجدد ایران هراسی است.

این کارشناس سیاسی بیان کرد: همان گونه که سخنگوی وزارت خارجه به درستی به آن اشاره کرده، جمهوری اسلامی ایران، این گونه تحرکات را تهدید علیه امنیت ملی خود تلقی کرده و تدابیر خاص خود را پیشه خواهد کرد.

رنجبر تصریح کرد: تحقق نیافتن امتیازگیری های باج گیرانه آمریکا در مذاکرات برجام، بحران غذا و انرژی ناشی از حمله روسیه به اوکراین، وضعیت بغرنج داخلی و منطقه ای رژیم اشغالگر قدس در روند تصاعدی شدن قدرت نظامی و سیاسی نهضت مقاومت، عبور سربلند جمهوری اسلامی ایران از بحران تحریم و رویکردهای جدید معاملات جهانی ایران در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیردوشی تکراری آمریکا از گاو شیرده استکبار جهانی/ ایران راه خود را پیدا کرده

شیردوشی تکراری آمریکا از گاو شیرده استکبار جهانی/ ایران راه خود را پیدا کرده