مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 15:122022-07-11اقتصادي

کارخانه کمپوست یزد بعد از 11 سال تعطیلی آماده بهره برداری شد


معاون خدمات شهری شهرداری یزد در خصوص راه اندازی کارخانه کمپوست در این شهر میراث جهانی، گفت: بلاخره این کارخانه بعد از بالغ بر یک دهه تعطیلی آماده کار شده و طی یک ماه آینده وارد فاز فراخوان بهره بردار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حمیدرضا رحیمدل پیش از ظهر امروز در نشست خبری که با محوریت محیط زیست شهری برگزار شد، با بیان این که افزایش کیفیت خدمات شهری در گرو همکاری شهروندان با مدیریت شهری است، اظهار کرد: خوشبختانه امسال بودجه سازمان های زیرمجموعه خدمات شهری در یزد افزایش خوبی داشته و امیدواریم بتوانیم از این فرصت برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر استفاده کنیم.

وی به تولید روزانه 300 تن زباله در شهر یزد اشاره کرد و افزود: امسال سه میلیارد تومان برای تجهیز کارخانه پردازش زباله شهر اختصاص یافته است.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد در خصوص راه اندازی کارخانه کمپوست در این شهر میراث جهانی، گفت: بلاخره این کارخانه بعد از بالغ بر یک دهه تعطیلی آماده کار شده است.

رحیمدل تصری کرد: عملیات پردازش 250 تن زباله در کارخانه کمپوست انجام شده و طی ماه آینده وارد مرحله فراخوان بهره بردار و سرمایه گذار می شود.

وی طراحی اپلیکیشن بازپس برای مدیریت بهینه پسماند خشک در شهر یزد را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار معاونت خدمات شهری شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه کمپوست یزد بعد از 11 سال تعطیلی آماده بهره برداری شد

کارخانه کمپوست یزد بعد از 11 سال تعطیلی آماده بهره برداری شد