مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 14:372022-07-11اقتصادي

ورود به کشور مستلزم ارائه کارت واکسیناسیون و یا تست منفی کرونا است


فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا در خوزستان گفت: در مرزها نیز افرادی که وارد کشور می شوند یا کارت واکسیناسیون یا تست PCR منفی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ولی الله حیاتی فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا امروز در جلسه ستاد استانی کرونا، اظهار کرد: در جهان موج جدیدی از کرونا در حال وقوع است و این موج قطعا به سمت ما نیز خواهد آمد، باید تدابیر لازم جهت مقابله با این سویه در نظرگرفته و کنترل های جدی را ایجاد کنیم تا با خسارت کمتری مواجه شویم.

وی افزود: در یک مقطع عادی انگاری افزایش یافت به گونه ای که از ماسک استفاده نمی شد اما اکنون باید شرایط عادی انگاری را کنار گذاشته و استفاده از ماسک در اجتماعات و جلسات الزامی شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان عنوان کرد: فرمانداران، ستادهای شهرستانی را با قدرت تشکیل دهند و بازدیدهای مشترک در شهرستان ها نیز تقویت شود.

حیاتی ادامه داد: واکسیناسیون مسئله بسیار مهمی است لذا کسانی که واکسن نزدند و یا واکسن تاخیری هستند حتما مراجعه کرده و واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

وی بیان کرد: معیار ما طرح جامع مدیریت هوشمند بیماری کرونا در بستر سامانه ایران من بوده و مبنای رعایت پروتکل ها و برگزاری اجتماعات براساس ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به کشور مستلزم ارائه کارت واکسیناسیون و یا تست منفی کرونا است

ورود به کشور مستلزم ارائه کارت واکسیناسیون و یا تست منفی کرونا است