مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 14:272022-07-11بين الملل

واکنش ترامپ به نگرانی ها درباره سن بایدن: زندگی از 80 سالگی شروع می شود


بعد از گزارش روزنامه «نیویورک تایمز» درباره نگرانی مقامات و مشاوران بایدن از تاثیر سن او بر توانایی مدیریتش به عنوان رییس جمهور، رییس جمهور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه آمریکایی نیویورک تایمز درباره نگرانی مشاوران جو بایدن رییس جمهور 79 ساله آمریکا از توانایی رهبری و آینده سیاسی وی به دلیل کهولت سن،  گفت زندگی از 80 سالگی شروع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیزنس اینسایدر ، ترامپ که 76 سال سن دارد، روز یکشنبه در پلتفرم رسانه اجتماعی خود Truth Social نوشت: رییس جمهور بایدن یکی از قدیمی ترین 79 ساله های تاریخ است، اما صرف این، او پیرمرد نیست.

افراد زیادی در دهه 80 و حتی 90 زندگی خود هستند که مثل همیشه خوب و هوشیار هستند.

بایدن یکی از آن ها نیست، اما این ربطی به سن او ندارد.

در واقع، زندگی از 80 سالگی شروع می شود! اظهارات ترامپ پس از آن بیان شد که نیویورک تایمز گزارش داد مقامات و مشاوران بایدن نگران سن رییس جمهور هستند.

روزنامه آمریکایی در گفت وگو با بیش از 12 نفر از اعضای فعلی و سابق دولت بایدن نوشت، نگرانی هایی وجود دارد مبنی بر این که وی به وضوح پیر شده و این که چطور این مسئله می تواند رأی دهندگان را ناامید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ترامپ به نگرانی ها درباره سن بایدن: زندگی از 80 سالگی شروع می شود

واکنش ترامپ به نگرانی ها درباره سن بایدن: زندگی از 80 سالگی شروع می شود