مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 14:122022-07-11حوادث

از کشف 200 کیلو موادمخدر تا دستگیری شکارچی در مازندران


فرمانده انتظامی مازندران، از کشف 200 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار مرتضی میرزایی امروز در گفت وگویی، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ شدند.

وی افزود: طی بررسی های فنی مشخص شد متهم با یک دستگاه پژو 405 قصد جابه جایی مواد افیونی به داخل استان را دارد که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران خودرو وی در ورودی شرقی مازندران شناسایی و در عملیاتی ضربتی متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهم، 200 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ و توقیف یک دستگاه خودرو سواری در این عملیات، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

میرزایی به کسانی که در زمینه خرید و فروش، حمل، نگهداری و قاچاق مواد مخدر فعالیت می کنند هشدار داد و گفت: پلیس اشرافیت بالایی بر روی مجرمان و خلافکاران دارد و این افراد مطمئن باشند که در سریع ترین زمان ممکن توسط ماموران دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف 200 کیلو موادمخدر تا دستگیری شکارچی در مازندران

از کشف 200 کیلو موادمخدر تا دستگیری شکارچی در مازندران