مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 14:022022-07-11سياسي

کردستان میزبان اجلاسیه منطقه ای وحدت اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدموسی موسوی قائم مقام مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ظهر امروز در دومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری اجلاسیه منطقه ای وحدت اسلامی در سنندج، اظهار کرد: میزبان اصلی اجلاسیه وحدت قطعا خود کردستان و خاصتا نماینده ولی فقیه در استان است.

وی استقبال دستگاه های اجرایی از برگزاری اجلاسیه وحدت اسلامی در کردستان را بسیار امیدآفرین توصیف کرد و گفت: همراهی و همدلی مردم کردستان در ایام جنگ تحمیلی و قبل از آن هم دلیل پیروزی نظام در برابر هجمه های گسترده دشمنان داخلی و خارجی بود.

قائم مقام مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: مرزداری و ایثار و از خودگذشتگی مردم کردستان در دفاع از انقلاب و کشور بی نظیر بود که نمونه آن را در کمتر جایی می توان مشاهده کرد.

موسوی افزود: متاسفانه حضور گروهک های ضدانقلاب در آن دوران در مقطع مانع از رسانه ای شدن ایثارگری و از خودگذشتگی مرزداران در این خطه شهیدپرور بود.

وی اضافه کرد: تصور از کردستان در بیشتر استان ها با واقعیت ها فرسنگ ها فاصله داشت.

قائم مقام مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار کرد: متاسفانه رسانه ها در آن روزها غفلت می کردند و آنگونه بایسته و شایسته حضور و ایثارگری مردم کردستان را به تصویر نکشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان میزبان اجلاسیه منطقه ای وحدت اسلامی

کردستان میزبان اجلاسیه منطقه ای وحدت اسلامی