مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 13:572022-07-11اقتصادي

آمار اشتغال باید قابل اتکا و استناد باشد


فرماندار همدان با بیان اینکه میزان بیکاری ما در شهرستان خیلی بیشتر از تعهد اشتغالی است که پیش بینی شده گفت: صرفا دنبال آمار نیستیم و باید آمار و ارقام همراه با لیست مشخص افراد با شغل دائم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان همدان اظهار کرد: نمایشگاه مشاغل خانگی و صنایع دستی عرصه خوبی برای رصد توانمندی ها، ایجاد انگیزه برای فعالان، تسهیل در ارتباط با بازارهای هدف و در نهایت کمک به افزایش اشتغالزایی در این بخش است.

وی خواستار راه اندازی نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات تولیدی مشاغل خانگی و صنایع دستی در همدان شد و افزود: میراث فرهنگی با همکاری انجمن صنایع دستی و با استفاده از همه ظرفیت ها باید برای برگزاری این نمایشگاه اقدام کند.

فرماندار همدان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد دستگاه های اجرایی در میزان اجرای تعهد اشتغال سال جاری بر اساس گزارش سامانه رصد اشتغال کشور تاکید کرد: به دنبال آمارسازی نیستیم چون میزان بیکاری ما در شهرستان خیلی بیشتر از تعهدی است که پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی ما باید اشتغالزایی پایدار و امنیت شغلی را برای افراد به دنبال داشته باشد چون صرفا دنبال آمار نیستیم و باید آمار همراه با لیست مشخص افراد با شغل دائم، قابل اتکا و استن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار اشتغال باید قابل اتکا و استناد باشد

آمار اشتغال باید قابل اتکا و استناد باشد