مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 13:572022-07-11پزشكي

فعالیت روزانه 11 مرکز بهداشت در اصفهان برای تکمیل چرخه واکسیناسیون


رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از امروز 11 مرکز در شهر اصفهان صبح ها از ساعت 8 تا 12:30 و بعد از ظهرها از ساعت 17 تا 20:30 برای مراجعه واکسیناسیون با سبد واکسیناسیون شامل سینوفارم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شاهین شیرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد کرونای استان اصفهان اظهار کرد: جلسات ستاد استانی کرونا به دلیل شرایط حاکم و وضعیت خوب حدود یک ماه و نیم برگزار نشده بود، اما در یکی دو هفته اخیر در کل دنیا و همچنین در ایران و استان و شهر اصفهان افزایش تست های مثبت و بیماران سرپایی و بالتبع افزایش بیماران بستری را داشته ایم.

وی افزود: نخستین علت بالا رفتن آمار، زیاد شدن فاصله آخرین دز واکسن کل افراد جامعه به طور نسبی و پایین آمدن ایمنی جمعی در برابر ویروس و دومین علت نیز عادی انگاری در کل دنیا و همچنین کشور ما است.

شیرانی با اشاره به آخرین آمار ارائه شده تا هفته دوم تیرماه گفت: در کل دنیا کشورهایی در اروپای مرکزی و غربی، استرالیا و آمریکا همچنان قرمز هستند؛ ولی در بعضی کشورها همچون ایران و چین آمار شیوع کرونا کمتر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه مرگ و میر در ایران به نسبت کل دنیا پایین است، گفت: در اروپا و آمریکا روزی چند صد مرگ تجربه می شود؛ بیشترین میزان ابتلا نیز در آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت روزانه 11 مرکز بهداشت در اصفهان برای تکمیل چرخه واکسیناسیون

فعالیت روزانه 11 مرکز بهداشت در اصفهان برای تکمیل چرخه واکسیناسیون