مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-11فرهنگي

رقابت 28 فیلمساز زن در هشتمین جشنواره فیلم شهر


28 فیلمساز زن در هشتمین جشنواره فیلم شهر در بخش های فیلم بلند سینمایی، فیلم داستانی کوتاه، محله و پویانمایی حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در بخش فیلم های بلند سینمایی دو نفر، در بخش فیلم داستانی کوتاه هشت نفر، در بخش محله 6 نفر، در بخش مستند بلند دو نفر و در بخش پویانمایی 10 فیلمساز زن در این جشنواره حضور  دارند.

در بخش فیلم های بلند سینمایی منیر قیدی با فیلم سینمایی دسته دختران و مریم بحرالعلومی با فیلم سینمایی شهربانو و در بخش فیلم داستانی کوتاه ، نفیسه زارع با فیلم کوتاه باغ وحش ، لیلا اخباری با عوارض جانبی ، رعنا واعظی با بشقاب ، شادی کرم رودی با هرگز، گاهی، همیشه ، نازنین چیت ساز با پرتاب ناگهانی یک فیل ، شروینه دیدنده با لِبِر-کروموزوم 17 ، ایلناز خیرخواه با کمپانی و مریم اسمی خانی با وضعیت اورژانسی در این جشنواره حضور دارند.

  در بخش پویانمایی فاطمه غروی منجیلی با دست و تخم مرغ ، آزاده نیکبر با استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی ، سلمی افکاری با مصرف بی رویه کار خیلی بدیه ، شیدخت دژم شهابی با خوردم،خوردی.

، الیکا مهران پور با بزرگترین ماجرای گلی ، شیوا ممتحن با بحران و فرفره ، فهیمه قبادی با آی دی ، مونا عبداله شاهی با آتش سرخ ، محبوبه کلایی با دیوار چهارم و فرزانه قبادی با یاماها و در بخش محله آنیتا خسروی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 28 فیلمساز زن در هشتمین جشنواره فیلم شهر

رقابت 28 فیلمساز زن در هشتمین جشنواره فیلم شهر