مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 13:172022-07-11سياسي

برگزاری اجلاسیه منطقه ای وحدت به معرفی بیشتر ظرفیت های کردستان کمک می کند


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: برگزاری اجلاسیه منطقه ای وحدت در کردستان به معرفی بیشتر ظرفیت های استان کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در دومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اجلاسیه منطقه ای وحدت اسلامی که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد اظهار داشت: هر اندازه استان کردستان بیشتر و بهتر دیده شود می تواند به یک فرصت تبدیل شود.

وی گفت: در سفر ریاست جمهور و رییس ستاد کل نیروهای مسلح به کردستان هیچ گونه مشکلی در استان رخ نداد که این نتیجه تلاش نیروهای نظامی و انتظامی استان است.

وی گفت:  کردستان را باید بیش از پیش در کشور معرفی کنیم و برگزاری اجلاسیه منطقه ای وحدت در سنندج می تواند به معرفی هرچه بیشتر ظرفیت های استان کمک کند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه ها باید این اجلاسیه را متعلق به خود بدانند و در راستای برگزاری هرچه باشکوه آن تلاش کنند عنوان کرد: این کار به عنوان یک کار تدارکاتی فرهنگی است و می خواهیم یک کار فرهنگی تاپ رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: این اجلاسیه ظرفیت بسیار خوبی برای ادارات و سازمان ها در راستای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های آنان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجلاسیه منطقه ای وحدت به معرفی بیشتر ظرفیت های کردستان کمک می کند

برگزاری اجلاسیه منطقه ای وحدت به معرفی بیشتر ظرفیت های کردستان کمک می کند