مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 12:572022-07-11ورزشي

سوت آغاز سومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک به صدا درآمد


مراسم افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزشی شهر با عنوان جام خلیج فارس در 8 رشته ورزشی با حضور مسؤولین شهرستان قرچک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، مراسم افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزشی شهر با عنوان جام خلیج فارس به صورت انفرادی بانوان و آقایان و خانوادگی با حضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار، محسن خرمی شریف شهردار، مسؤولین و قهرمانان ملی شهرستان قرچک در پارک 15 خرداد برگزار شد.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در این مراسم تقویت ورزش محلی و ترویج فرهنگ ورزش در بین خانواده ها را از اهداف این المپیاد عنوان و اظهار کرد: سلامتی یکی از ابعاد گسترده ورزش است و این المپیاد دو مرحله به طور گسترده و باشکوه در سال های گذشته با حضور بیش از 2800 شرکت کننده برگزار شد که رضایت شهروندان را در پی داشت.

وی گفت: امسال نیز سومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک با نام جام خلیج فارس با حضور بیش از 3 هزار شرکت کننده و امروز هم با حضور 32 تیم فوتسال و قضاوت داوران به طور رسمی آغاز شد.

  شهردار قرچک افزود: سومین دوره المپیاد ورزشی به طور رایگان در 8 رشته ورزشی شامل رشته های فوتسال نوجوانان، داژبال (وسطی)، دارت، شطرنج، فوتبال دستی، طناب کشی، پرتاب حلقه و طناب زنی در مناطق مختلف شهر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت آغاز سومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک به صدا درآمد

سوت آغاز سومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک به صدا درآمد