مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 11:372022-07-11حوادث

‍ ضربه اطلاعات به یک شبکه ارتشاء در نهاوند/ 5 نفر دستگیر شدند


فرماندار نهاوند از ضربه مهلک اداره اطلاعات نهاوند به شبکه ارتشاء در یکی از ادارات اقتصادی خبر داد و گفت: پنج نفر از متهمان اصلی دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نهاوند ضرغام احمدوند اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در شهرستان و با هماهنگی دستگاه قضایی، شبکه ارتشاء در یکی از ادارات اقتصادی شهرستان نهاوند کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری پنج نفر از عوامل و عناصر اصلی این اقدام با حکم قضایی، تصریح کرد: در مراحل اولیه این اقدام برخی از مدیران شهرستانی که با تضییع حقوق بیت المال و کلاهبرداری اقدام به اخذ رشوه چندصد میلیونی از شهروندان کرده بودند از سمت خود عزل و به همراه مرتبطین به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرماندار نهاوند ضمن ابراز تأسف برای محکومین خاطرنشان کرد: باعث تأسف است برخی مدیران و پرسنل دولتی فرصت های خدمتگزاری که نظام جمهوری اسلامی ایران در اختیار آنها قرار داده را در جهت سوء استفاده و خیانت بکار می گیرند.

وی تصریح کرد: بحمدالله امروز به واسطه مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) و همراهی دستگاه قضایی هیچ تخلفی از رصد و پایش دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی دور نخواهد ماند و به منظور حفظ و صیانت از بیت المال و حقوق ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ ضربه اطلاعات به یک شبکه ارتشاء در نهاوند/ 5 نفر دستگیر شدند

‍ ضربه اطلاعات به یک شبکه ارتشاء در نهاوند/ 5 نفر دستگیر شدند