مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 11:372022-07-11سياسي

تشریح فعالیت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در بهمیی


مسئول قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه ای حضرت ولیعصر (عج) بنیاد احسان ستاداجرایی فرمان امام (ره ) با اشاره به اهداف ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برنامه ها و اولویت های این ستاد در شهرستان بهمیی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی، سلمان تاج الدینی مسئول قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه ای حضرت ولیعصر (عج) بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) با گرامیداشت عید قربان و تبریک پیشاپیش عید غدیر خم گفت: واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوت و نقطه تلاقی آن با امامت است.

  وی افزود: غدیرخم، نقطه عطف ژرف اندیشی پیامبر خاتم (ص) برای قوام جامعه نوپا و نهال دیانتی بود که جامعه مسلمان آن روز را دعوت به عقلانیت، اعتدال و پویایی کرد.

مسئول قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه ای حضرت ولیعصر (عج) بیان کرد: روز غدیر، راه رسیدن به سعادت و تکمیل دین و چگونه زیستن را معنا داد بی تردید واقعه غدیرخم، آغازی دیگر برای نوشیدن از چشمه زلال راستی، پاک دستی و انسانیت است که درست پس از مناسک حج، عیار تهذیب نفس سنجیده شد.

تاج الدینی با اشاره به فعالیت قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه ای حضرت ولیعصر (عج) گفت: البته به فرموده مقام معظم رهبری، توسعه همراه با عدالت باید مد نظر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح فعالیت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در بهمیی

تشریح فعالیت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در بهمیی