مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 11:222022-07-11اجتماعي

راه اندازی آسانسور ایستگاه های مترو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) اعلام کرد: به دنبال مباحث مطرح شده در رسانه های جمعی و نیز مطالبه عمومی در خصوص راه اندازی آسانسور های تعبیه شده در ایستگاه های موجود شبکه مترو .

- پیرو برگزاری نشست مدیرعامل شرکت مترو تهران و مدیرکل استاندارد استان تهران، مقرر شد مسأله راه اندازی آسانسور ایستگاه های ساخته شده خطوط 3، 4، 6 و 7 شبکه مترو تهران حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) اعلام کرد: به دنبال مباحث مطرح شده در رسانه های جمعی و نیز مطالبه عمومی در خصوص راه اندازی آسانسور های تعبیه شده در ایستگاه های موجود شبکه مترو که هنوز مجوز بهره برداری نگرفته و تعداد آن ها به حدود یکصد آسانسور می رسد، هفته گذشته نشستی بین مدیرعامل شرکت مترو تهران و مدیرکل استاندارد استان تهران برگزار و ضمن بحث پیرامون یافتن راهکاری برای رفع دغدغه های مشترک طرفین، مقرر شد کارشناسان ذیصلاح از دو طرف، طی جلسات فنی هفتگی به تعاریف مشترکی از الزامات راه اندازی آسانسور ها دست یابند.

این اقدام مهم و تأثیرگذار به منظور بهره مندی ایمن و اصولی از آسانسور هایی است که در خطوط 3، 4، 6 و 7 ساخته شده، اما تا کنون مجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آسانسور ایستگاه های مترو

راه اندازی آسانسور ایستگاه های مترو