مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 10:472022-07-11اجتماعي

تاکنون 6500 کلاس اولی کرمانشاه در طرح سنجش سلامت شرکت کرده اند


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه گفت: تاکنون نزدیک به 13 هزار نفر از 35 هزار نفر جامعه هدف در برنامه سنجش تا پایان تیرماه نوبت گیری شده که حدود 6 هزار و 500 نفر از آن ها سنجش شده اند.

-  علی محمد بیگی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره در حال برگزاری بودن برنامه سنجش دانش آموزان بدوورود به دبستان، اظهار کرد: تا به امروز بیستم تیرماه، نزدیک به 13 هزار نفر از 35 هزار نفر جامعه هدف در برنامه سنجش تا پایان تیرماه نوبت گیری شده است.

وی با بیان اینکه تا به امروز حدود 6 هزار و 500 نفر سنجش شده است، تصریح کرد: والدین برای نوبت گیری باید ابتدا به مدارس مراجعه کنند تا به پایگاه سنجش سطح استان ارجاع داده شوند و بعد از سنجش ثبت نام نهایی خواهد شد.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه گفت: براساس دستورالعمل کشوری مبلغ 60 هزار تومان تعرفه مصوبه سنجش است که در صورت عدم مراجعه در زمان تعیین شده 30 هزار تومان بابت لغو نوبت باید پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: اگر اولیایی به هر دلیلی فرصت انجام سنجش برای نوآموز خود نداشت می تواند  از 15 شهریورماه که پایان سنجش در استان است تا 25 شهریورماه، اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 6500 کلاس اولی کرمانشاه در طرح سنجش سلامت شرکت کرده اند

تاکنون 6500 کلاس اولی کرمانشاه در طرح سنجش سلامت شرکت کرده اند