مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 10:272022-07-11اجتماعي

هوشمندسازی 20 تقاطع شهری با هزینه 160 میلیارد ریالی در قم


مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: تا پایان سال جاری 20 تقاطع شهری با هزینه بالغ بر 160 میلیارد ریال هوشمندسازی می شود؛ از ابتدای سال جاری تقاطع شهید اخلاقی به صورت کامل هوشمند شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین شعبان زاده در جلسه شورای سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به برخی از اقدامات سازمان طی سه ماه گذشته، اظهار داشت: آرام سازی و ایمن سازی معابر شهری از حیث بازدارندگی سرعت بی رویه خودروها و همسطح سازی معابر جهت تردد پایدار تمام اقشار مردم از سطح خیابان بخش مهمی از اقدامات انجام شده است.

وی از راه اندازی سامانه ثبت تخلفات ساکن به عنوان یکی دیگر از اقدامات شاخص طی ماه های اخیر یادکرد و افزود: مجوز احداث تونل امام موسی صدر در بودجه سال جاری گرفته شده که با اجرای آن محدوده پل آهنچی به عنوان یک پیاده راه انسان محور نقش پررنگ تری را ایفا خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه در طرح های عمرانی، زیباسازی بصری معابر نیز موردتوجه است، گفت: تا پایان سال جاری 20 تقاطع شهری با هزینه بالغ بر 16 میلیارد تومان هوشمندسازی می شود.

وی با تأکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تقاطع شهید اخلاقی به صورت کامل هوشمند شده است، یادآور شد: روند هوشمندسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی 20 تقاطع شهری با هزینه 160 میلیارد ریالی در قم

هوشمندسازی 20 تقاطع شهری با هزینه 160 میلیارد ریالی در قم