مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 10:222022-07-11سياسي

تمهیدات لازم برای مدیریت سویه جدید کرونا اندیشیده شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: تحمل جامعه نیست که دوباره شرایط قبلی کرونایی ایجاد شود بلکه باید شرایط ناشی از سویه جدید کرونا به گونه ای مدیریت شود که امور روزانه مردم آسیب نبیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان صبح امروز در جلسه ستاد کرونای استان اصفهان اظهار کرد: وقتی دولت سیزدهم سرکار آمد تعداد فوتی ها بالای 700 نفر و بسیاری مراکز اقتصادی تعطیل یا نیمه تعطیل و مراکز آموزشی کاملاً تعطیل و آموزش ها نیز کاملاً غیرحضوری و یا بعضاً تعطیل بود که با تلاش کادر درمان و ایثار و فداکاری مدافعان سلامت و واردات واکسن وضعیت کرونا به حالت اخیر رسید که تعداد فوتی ها تک رقمی و حتی صفر شد.

وی با تأکید بر اینکه باید با مردم صادق باشیم، چراکه در این حالت مردم همکاری می کنند، افزود: در دولت سیزدهم صادقانه گفتند واکسن بزنید تا شرایط بهتر شود و مردم هم همکاری کردند، اقناع سازی مردم و اجرای طرح شهدای سلامت در واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها مؤثر بود و به وضعیت بسیار مطلوبی رسیدیم.

جان نثاری با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط مطلوب مقداری در تغییر است، تصریح کرد: نباید از یک جا دوبار آسیب ببینیم بلکه باید پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای مدیریت سویه جدید کرونا اندیشیده شود

تمهیدات لازم برای مدیریت سویه جدید کرونا اندیشیده شود