مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 10:122022-07-11سياسي

وزیر علوم: اختصاص 10 درصد درآمد دانشگاه به ساخت خوابگاه متاهلین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد علی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم کلنگ زنی خوابگاه متاهلین دانشگاه زنجان و در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه از روسای دانشگاه این انتظار می رود که فرزندانمان را که به آنها سپردیم مراقبت کنند و آرامش و آسایش آنها را تامین کنند، اظهار کرد: با توجه به قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، این وظیفه بر عهده دانشگاه ها گذاشته شده است که 10 درصد درآمد اختصاصی دانشگاه ها و 10 درصد هم از تملک دارایی دانشگاه ها صرف ساخت خوابگاه متاهلین شود.

وزیر علوم با اشاره به اینکه دانشجویان ارشد و دکتر در سنین ازدواج هستند، تصریح کرد: دانشجویان نباید حداقل در دوران تحصیل دغدغه مسکن را داشته باشند.

وی با اشاره به آغاز ساخت خوابگاه متاهلین دانشگاه زنجان گفت: این اقدام از سوی دانشگاه زنجان ستودنی است و از این بابت از مسوولان دانشگاه تشکر می کنم.

زلفی گل با بیان اینکه خداوند برای کارهای خیر کمک می کند، گفت: انشاالله که هر چه زودتر شاهد بهره برداری خوابگاه متاهلین دانشجویان دانشگاه زنجان باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، خوابگاه متاهلین دانشگاه زنجان در چهار طبقه که مساحت هر طبقه 550 متر و زیر بنای کل هر بلوک 2 هزار و 200 متر مربع که در هر طبقه همکف 8 واحد و طبقات بعد به تعداد 10 واحد احدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: اختصاص 10 درصد درآمد دانشگاه به ساخت خوابگاه متاهلین

وزیر علوم: اختصاص 10 درصد درآمد دانشگاه به ساخت خوابگاه متاهلین