مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 10:022022-07-11سياسي

شیب تند کرونا در کرمان/عدم رعایت پروتکل ها عامل افزایش سرعت بیماری


جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مقابله با کرونا بر تقویت نشست های منطقه ای و تیم های واکنش سریع در استان به ویژه برای مناطق قرمز کرونایی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رحمان جلالی جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مقابله با کرونا امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه وضعیت دو شهرستان جیرفت و عنبرآباد در استان قرمز و رابر، زرند، کوهبنان و عنبرآباد نارنجی است، اظهار داشت: شهرستان های کرمان، راور، نرماشیر، انار، شهربابک، سیرجان، بافت، ارزوییه، فاریاب، کهنوج و رودبار جنوب در وضعیت زرد و رفسنجان، بردسیر، بم، فهرج، ریگان و قلعه گنج وضعیت آبی دارند.

وی با تاکید بر تقویت نشست های منطقه ای و تیم های واکنش سریع در استان به ویژه برای مناطق قرمز عنوان کرد: شهرستان های نارنجی و زرد و همجوار با مناطق قرمز باید تدابیر را برای مسائل مقابله ای داشته باشند.

جلالی با اشاره به اینکه مدیریت بیماری کرونا سه مولفه واکسن، رعایت پروتکل ها و مدیریت هوشمند دارد، خاطرنشان کرد: جلسات هفتگی کرونا تا رسیدن به وضعیت مطلوب و باثبات ادامه دارد.

مهدی احمدی نژاد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز با بیان اینکه شیب تندی در افزایش موارد بستری و مثبت کرونایی داریم و شرایط مقداری نگران کننده است، گفت: اوایل خرداد ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب تند کرونا در کرمان/عدم رعایت پروتکل ها عامل افزایش سرعت بیماری

شیب تند کرونا در کرمان/عدم رعایت پروتکل ها عامل افزایش سرعت بیماری