مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 10:022022-07-11بين الملل

هیچ کس شما را از خواب بیدار نخواهد کرد!


صدور بیانیه ها و مواضع تکراری به وضوح نشان می دهد که دیپلمات های پرادعای غربی خود را در مذاکرات به صورت عامدانه به خوب زده اند.

آن ها اطمینان داشته باشند که هیچ کس آن ها را از این خواب خودساخته بیدار نخواهد کرد.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت- حنیف غفاری: طی روزهای اخیر، مقامات غربی در حال مخابره سیگنال های متناقضی در قبال توافق هسته ای و روند مذاکره با ایران هستند.

بیانیه اخیر واشنگتن و تروییکای اروپایی در خصوص آخرین تحولات برجام،به وضوح نشان می دهد که بازیگران غربی بار دیگر به مارس 2022 ( زمان برگزاری آخرین دور مذاکرات در وین ) بازگشته اند.

بر اساس این بیانیه جدید، وزرای خارجه آمریکا و سه کشور اروپایی در بیانیه ای خواهان رویکرد مثبت ایران نسبت به توافقات به دست آمده در مذاکرات احیای برجام شدند! فراتر از آن، دیپلمات های غربی مدعی شده اند که اصرار ایران بر ارائه تضمین های اعتباری و رفع محدودیت های غیر برجامی متعارض و مزاحم  در مسیر رفع عملیاتی تحریم های ضد ایرانی ،مصداق زیاده خواهی و طرح مطالبات فرابرجامی محسوب می شود.

جمهوری اسلامی ایران بارها پاسخ این ادعاهای نخ نما و هدفمند را داده است! مقامات غربی موظف هستند محدودیت هایی که با برچسب های غیر برجامی علیه کشورمان وضع شده و در تعارض با رفع عملیاتی تحریم های برجامی کشورمان می با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کس شما را از خواب بیدار نخواهد کرد!

هیچ کس شما را از خواب بیدار نخواهد کرد!