مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 09:522022-07-11حوادث

افزایش 3000 نفری ظرفیت جمع آوری معتادان متجاهر در استان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری در پایان جلسه قرارگاه اجتماعی استان تهران در تشریح مصوبات این جلسه گفت: جلسه قرارگاه استان تهران با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط برگزار شد و دو دستور کار موضوع روند مبارزه با مواد مخدر و ساماندهی .

- استاندار تهران از افزایش 3000 نفری ظرفیت جمع آوری معتادان متجاهر در استان تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری در پایان جلسه قرارگاه اجتماعی استان تهران در تشریح مصوبات این جلسه گفت: جلسه قرارگاه استان تهران با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط برگزار شد و دو دستور کار موضوع روند مبارزه با مواد مخدر و ساماندهی معتادان متجاهر در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه 3000 نفر به ظرفیت جمع آوری معتادان متجاهر اضافه شده است و این 3000 نفر در ماه جاری در چرخه بازپروری قرار خواهد گرفت و به این ترتیب قدم دیگری در جهت پاکسازی کامل شهر تهران از وجود معتادان متجاهر برداشته خواهد شد.

استاندار تهران ادامه داد: برخی موضوعات در قرارگاه اجتماعی استان تهران همچون جمع آوری معتادان متجاهر به صورت کلی مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد و برخی موضوعات نیز به صورت جغرافیایی بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3000 نفری ظرفیت جمع آوری معتادان متجاهر در استان تهران

افزایش 3000 نفری ظرفیت جمع آوری معتادان متجاهر در استان تهران