مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 09:372022-07-11سياسي

آیا بازداشت تاجزاده خبر بدی برای مردم بود؟


بعد از بازداشت تاجزاده و ادعاهایی که همسر وی مطرح کرد این سوال ایجاد می شود که آیا اساساً بازداشت تاجزاده خبر بدی برای مردم است و اینکه آیا نقدهای وی مصلحانه و از روی دلسوزی است؟ - گروه سیاسی خبرگزاری فارس، عصر روز گذشته جمعه 17 تیر مصطفی تاج زاده فعال سیاسی اصلاح طلب و از محکومین امنیتی فتنه 88 به اتهام اجتماع و تبانی جهت اقدام علیه امنیت کشور و نشر اکاذیب جهت تشویش اذهان عمومی به دستور مقام قضایی بازداشت شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود که آنرا دومین نامه به دکتر حجاریان درباره اصلاحات ساختاری نام گذاری کرده بود، روحانیت را متهم به دخالت در اداره حکومت کرده و مدعی شده بود روحانیت نه برای آن ایجاد شده بود و نه آمادگی ایفای چنین نقشی را داشت.

صحیفه امام(ره) در رابطه با نقش نظارتی یا حکومتی روحانیون در نظام جمهوری به وجود نظر نظارتی در اوایل انقلاب اشاره کرده است، اما ولی فقیه بعدا به این نتیجه رسید که حضور مسئولیتی روحانیت بلااشکال است.

تاجزاده در ادامه یادداشت خود مدعی شده است که رهبری در حالی در امور مختلف کشورداری دخالت دارد که هیچ مسئولیتی را متوجه خود نمی داند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، با نگاه به امورات و اجراییات در دولت های گذشته، پر واضح است که رهبر انقلاب همواره از دولت ها حمایت کرده و به نوعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بازداشت تاجزاده خبر بدی برای مردم بود؟

آیا بازداشت تاجزاده خبر بدی برای مردم بود؟