مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 09:372022-07-11دانش

ساخت دستگاه کاهش لرزش دست یک بیماری خاص توسط محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مسعود رحمتی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار دانشگاه صنعتی امیرکبیرو مجری طرح کاهش لرزش برای بیماران Essential tremor (ترمور اساسی) به کمک تحریک الکتریکی تطبیق پذیر گفت: - محققان دانشگاه صنعتی کبیر موفق به طراحی و ساخت دستگاه لرزش برای بیماران ترمور اساسی Essential tremor به کمک تحریک الکتریکی تطبیق پذیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مسعود رحمتی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار دانشگاه صنعتی امیرکبیرو مجری طرح کاهش لرزش برای بیماران Essential tremor (ترمور اساسی) به کمک تحریک الکتریکی تطبیق پذیر گفت: با توجه به آمار حدود 80 هزار نفر از جمعیت ایران به ترمور اساسی دچار هستند؛ و از هر 25 نفر بالای 40 سال، یک نفر به این بیماری مبتلاست.

این لرزش دست باعث اختلال جدی در فعالیت های روزمره بیماران شده به صورتی که کیفیت زندگی آن ها پایین آمده و در انجام بسیاری از کار ها حتی غذا خوردن و نوشیدن آب باید از دیگران کمک بگیرند.

از طرفی دارو های تجویزی تاثیر گذاری حدود 57 % داشته و خیلی از بیماران به آن ها واکنش مثبت نشان نمی دهند، همچنین این دارو ها با عوارضی مثل خواب آلودگی و حالت تهوع همراه می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه کاهش لرزش دست یک بیماری خاص توسط محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر

ساخت دستگاه کاهش لرزش دست یک بیماری خاص توسط محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر