مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 07:522022-07-11سياسي

بررسی ابعاد ریزش نمای ساختمان آموزشی در رهنان/ مدارس فرسوده اصفهان بسیار است


فرو ریزش نمای ساختمان کانون فرهنگی و تربیتی اندیشه رهنان سبب آسیب به 5 خودرو و فوت یک نفر خانم و مصدوم شدن یک آقا شد؛ فارس به صورت ویژه چرایی این حادثه را از مسؤولان مربوطه در استان پیگیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، روز شنبه خبر تلخ ریزش نمای دیوار کانون فرهنگی و تربیتی اندیشه رهنان اصفهان گزارش شد، حادثه ای که 2 مصدوم و آسیب به 5 خودرو را به دنبال داشت و یکی از مصدومان این حادثه که یک خانم مسن بود به دلیل شدت ضربه در بیمارستان فوت می کند و مصدوم دیگر نیز دچار کاهش هوشیاری است و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان بستری است.

فارس به صورت ویژه چرایی این حادثه را از مسؤولان مربوطه در استان پیگیری کرد.

یک کشته و یک مصدوم در حادثه ریزش دیوار یک واحد آموزشی در رهنان منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حادثه ریزش نمای دیوار مدرسه ای در رهنان اظهار داشت: این مکان در اختیار آموزش و پرورش اصفهان بوده است و روز گذشته نمای ساختمان ریزش پیدا کرده و به 5 خودرو آسیب وارد می شود.

وی با اشاره به اعزام 3 تیم امدادی از آتش نشانی و اورژانس به محل حادثه گفت: در این حادثه یک نفر آقا و یک نفر خانم از ناحیه سر دچار آسیب شده بودند که توسط اورژانس به بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ابعاد ریزش نمای ساختمان آموزشی در رهنان/ مدارس فرسوده اصفهان بسیار است

بررسی ابعاد ریزش نمای ساختمان آموزشی در رهنان/ مدارس فرسوده اصفهان بسیار است