مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 07:022022-07-11سياسي

حمله شدید شریعتمداری به ظریف با چاشنی تند دفاع از قالیباف


آقای ظریف و سایر دولتمردان آقای روحانی باید از آقای قالیباف و سایر دست اندرکاران تصویب طرح اقدام راهبردی لغو تحریم ها که آن ها را از وادادگی و انفعال و تسلیم در مقابل باج خواهی آمریکا نجات داد تقدیر و تمجید کنند، - آقای ظریف و سایر دولتمردان آقای روحانی باید از آقای قالیباف و سایر دست اندرکاران تصویب طرح اقدام راهبردی لغو تحریم ها که آن ها را از وادادگی و انفعال و تسلیم در مقابل باج خواهی آمریکا نجات داد تقدیر و تمجید کنند، ولی معلوم نیست چرا به جای آمریکا غصه می خورند؟! مدیر مسئول روزنامه کیهان به اظهارات اخیر وزیر خارجه دولت قبل واکنش نشان داد.

حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان درباره اظهارات اخیر محمدجواد ظریف وزیر خارجه دولت های یازدهم و دوازدهم اظهار داشت: آقای ظریف در اظهارات اخیر خود برخی از واقعیات بدیهی را انکار کرده است.

کاش ایشان به جای آن که یک طرفه به قاضی برود، با برخی از صاحب نظران دیگر به بحث و گفت وگوی رو در رو می نشستند تا میزان صحت اظهاراتشان برای همگان مشخص شود.

وی درباره این جمله ظریف که اسراییل ، فخری زاده را زد که برجام را نابود کند، گفت: شهید فخری زاده به شدت با برجام مخالف بود و صوت و تصویر آن شهید بزرگوار موجود است که نشان می دهد ایشان از مخالفان سرسخت برجام بوده اند؛ بنابراین باید به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله شدید شریعتمداری به ظریف با چاشنی تند دفاع از قالیباف

حمله شدید شریعتمداری به ظریف با چاشنی تند دفاع از قالیباف