مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 17:372022-07-10سياسي

مشعل گاز دهستان راویز آذر 1402 روشن می شود/ لایروبی 20 رشته قنات طی امسال


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: گازرسانی به دهستان راویز وارد فاز اجرایی شده و طبق قول مسؤولان آذر 1402 مشعل گاز در این منطقه روشن خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس امروز در خصوص برخی مصوبات سفر به دهستان راویز جهت پیگیری مسائل و مشکلات این منطقه و پیگیری مصوبات سفر قبلی توضیح داد: دکل مخابرات راویز و دره کردی تا 31 شهریور 1401 نصب می شود و تجهیزات آن پس از نصب دکل به آن اضافه خواهد شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس عنوان کرد: اختصاص2.

3 میلیارد تومان جهت لایروبی 20 رشته قنات توسط جهاد کشاورزی و اختصاص 500 میلیون تومان جهت برق رسانی و تعویض تیرهای فرسوده با همکاری شوراها، دهیاری و اداره برق از مصوبات این سفر بود.

وی افزود: مقرر شد روستاهایی که 6 خانوار جمعیت دارند مطالعه صورت گیرد و مناطق عشایری که نیاز به برق خورشیدی دارند تا پایان سال تعیین تکلیف و این موضوع محقق شود.

حجت الاسلام جلالی در خصوص طرح هادی گفت: قرار شد طرح های هادی روستاهایی که مطالعه آن انجام شده هرچه زودتر ابلاغ شود و روستاهای فاقد دهیاری هم بررسی شوند و طبق قول مدیرکل بنیاد مسکن استان مشکل این روستاها حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشعل گاز دهستان راویز آذر 1402 روشن می شود/ لایروبی 20 رشته قنات طی امسال

مشعل گاز دهستان راویز آذر 1402 روشن می شود/ لایروبی 20 رشته قنات طی امسال