مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 15:022022-07-10سياسي

56 زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند


از ابتدای امسال تاکنون 56 زندانی جرایم غیرعمد در استان اردبیل آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، کریم الله محبوبی در گفت و گو با مهر، اظهار کرد: 660 نفر زندانی جرایم غیرعمد تاکنون از زندان های استان آزاد شده و همچنان جمع آوری کمک های مردمی و همراهی ستاد دیه در این زمینه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: به دلیل شرایط کرونایی جشن گلریزان و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار می شد که این حرکت به جمع آوری کمک های مردمی و آزادی زندانیان کمک کرده است.

مدیر ستاد دیه استان اردبیل گفت: 6 میلیارد و 512 میلیون تومان کمک های مردمی در چند ماهه امسال جمع آوری و صرف آزادی 56 زندانی جرایم غیرعمد و معسر در استان شده است.

محبوبی افزود: تلاش ما بر این است تا پنج هزار زندانی جرایم غیرعمد را از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده های خودشان بازگردانیم که در این زمینه نیازمند کمک 12 میلیارد تومانی خیرین و ستاد دیه هستیم تا در این زمینه اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در طول سال برنامه های متعددی را ستاد دیه به صورت ابتکاری همراه با خیرین و در قالب جشن گلریزان برگزار می کند که یکی از این برنامه ها برگزاری جشن های گلریزان در ماه مبارک رمضان، ماه محرم، ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند

56 زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند