مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 11:472022-07-10اجتماعي

وضعیت نامناسب مسیل رودخانه شادچای در صباشهر/ شهرداری: لایروبی به زودی انجام می شود


وضعیت نامناسب رودخانه شادچای در محدوده صباشهر با انباشت زباله و فاضلاب و بوی نامطبوع از گلایه های سال های اخیر شهروندان است که شهردار صباشهر از انجام عملیات لایروبی این رودخانه پس از انتخاب پیمانکار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، رودخانه شادچای، از نقاط شمالی غربی شهرستان شهریار و قسمت های مرزی استان تهران و استان البرز ( محور شهریار-کرج) آغاز می شود و با طی امتداد شهر شهریار و شهر صباشهر به جنوبی ترین نقاط شهرستان های رباط کریم و بهارستان ختم می شود.

علاوه بر مسائل مربوط به کاهش چشمگیر دبی آب در این رودخانه طی سال های اخیر، مشکل وجود زباله، بوی نامطبوع، ریختن پساب واحدهای صنعتی و معدنی و خطرات احتمالی به دلیل ایمن نبودن مسیل رودخانه، مردم شهرستان شهریار به ویژه شهر صباشهر را آزار می دهد.

یکی از شهروندان محله ویره صباشهر به خبرنگار فارس گفت: چندین سال است که وضعیت رودخانه شادچای با انبوه زباله و فاضلاب همراه است و بوی بسیار بد و حیوانات موذی در کنار خطرات به ویژه برای کودکان از مشکلات آن است.

علی ملکی شهردار صباشهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهریار در خصوص وضعیت رودخانه شادچای، اظهار کرد: طی بازدید به عمل آمده، متاسفانه وضعیت نامناسبی در رودخانه شادچای حاکم است و بوی نامطبوعی پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامناسب مسیل رودخانه شادچای در صباشهر/ شهرداری: لایروبی به زودی انجام می شود

وضعیت نامناسب مسیل رودخانه شادچای در صباشهر/ شهرداری: لایروبی به زودی انجام می شود