مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 11:222022-07-10اقتصادي

شهرستان میانه تراکتور ندارد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میانه، مرتضی حسینی صبح امروز در نشست کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان میانه که با حضور مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی در فرمانداری میانه تشکیل شد، مشکل کمبود نهاده های دامی و عدم تناسب آن با نیاز شهرستان و کمبود ادوات کشاورزی و تراکتور در شهرستان را از مطالبات عمده کشاورزان؛ باغداران و دامداران عنوان کرد.

وی، رسیدگی و ساماندهی حوضچه ها و استخرهای غیرمجاز به ویژه در بخش کندوان را از دیگر مطالبات ضروری شهرستان برشمرد.

مهدی اسماعیلی  نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به وجود 170 هزار هکتار اراضی باغی و کشاورزی و فعالیت 30 هزار نفر در امور باغی زراعی و دامی شهرستان بر لزوم حمایت از این اقشار در سطح ملی تاکید کرد و خواستار بازنشستگی این افراد پس از 30 سال کار و تلاش همچون کارمندان شد.

مهدی اسماعیلی، قدم برداشتن در مسیر تغییر الگوی کشت هدایت شده؛ برآورد دقیق خسارات کشاورزان ناشی از سیل؛ تگرگ و خشکسالی را خواستار شد و گفت: کمبود سردخانه و مشکل در پایاب سدها و شبکه ها از دیگر مسائل شهرستان است.

مدیر شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان شرقی هم به پرداخت 330 هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی این بانک در استان طی سال گذشته اشاره و تصریح کرد: نسبت به سال 99 رشد 30 درصدی را شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان میانه تراکتور ندارد!

شهرستان میانه تراکتور ندارد!